księga znaku Środa Wielkopolska

Jak stworzyć księge znaku, która będzie pomocą w codziennej pracy ze stworzoną identyfikacją? Marketingowcy, projektanci, drukarze aby właściwie używać Twojego znaku muszą znać wszystkie parametry jak kolorystyka, typografia czy proporcje. Tworzenie funkcjonalnej księgi znaku musi być oparte o analizę pytań oraz problemów jakie będą pojawiać się w przypadku użytkowania stworzonego logo.

Dbanie o spójną komunikację marki to spore wyzwanie. Oddając często kontrole lub jej część nad tym jak wygląda wizerunek Twojej marki firmom zewnętrznym księga znaku jest nieodzowna. Księga musi posiadać jasne wytyczne jak marka ma wyglądać we wszystkich kanałach komunikacji. Owa dokumentacja zawiera pełną instrukcję użytku, uwzględniając wytyczne dla poszczególnego użycia w komunikacji na papierach firmowych, wizytówek, kopert, folderów, plakatów, stron internetowych, profili social media, pudełka, etykiety, koszulki, kubki czy banery. Co zawsze powinna zawierać podstawowa wersja księgi znaku? Na pewno geneza i budowa znaku, pole ochronne, warianty kolorystyczne typu monokolor, gradient, płaski kolor, kolorystyka podstawowa oraz przykłady złego wykorzystania.

księga znaku Śrem

Brak stosowania się do ogólnych reguł w przypadku użytkowania logo to prędzej czy później kłopoty ze spójnością wizerunku. Zarządzanie złożoną strukturą budując rozpoznawalną markę wymaga koordynacji oraz kontroli nad ogromną ilością procesów. Księga znaku jest tym co pomaga to robić łatwiej.

księga znaku projekt
księga znaku identyfikacja