Broszury i foldery reklamowe są doskonałą alternatywą pomiędzy ulotką a cienkim katalogiem. Przy znacznie niższych kosztach produkcji, można zmieścić sporo treści nie tworząc wielostronicowych prospektów reklamowych. Dobrze zaprojektowane i wykonane nie tylko przedstawiają informacje ofertowe, ale również budują wizerunek firmy. Jednym z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych jest folder reklamowy.
Zwykle przybiera formę jednego arkusza papieru. Występuje w różnorodnych formatach, ale może mieć maksymalnie cztery strony. Jego głównym zadaniem jest prezentacja towarów lub usług, używając tekstu, ilustracji, wykresów, map i innych danych w formie graficznej.
Zwykle przybiera formę jednego arkusza papieru. Występuje w różnorodnych formatach, ale może mieć maksymalnie cztery strony. Jego głównym zadaniem jest prezentacja towarów lub usług, używając tekstu, ilustracji, wykresów, map i innych danych w formie graficznej.
Nie należy go jednak mylić z ulotką, mimo że ma podobny cel – zainteresowanie odbiorcy prezentowaną treścią (produkt / usługa). Jeśli chcemy stworzyć taki prospekt reklamowy dla naszego biznesu, to warto udać się do newcreation, agencji, która ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu folderów reklamowych i stosuje najnowsze techniki, a także wysoką jakość wydruku. Dzięki temu dostaniemy materiały zrobione w profesjonalny sposób, które będą dobre merytorycznie i wizualne.
Co powinien zawierać folder reklamowy?
Podstawowe informacje o ofercie należy umieścić na początku folderu. Najlepiej w sposób graficzny, tak aby można je było dostrzec na pierwszy rzut oka, bez zagłębiania się w jego treść. Pamiętajmy, że dzisiaj liczy się nie tylko jakość informacji, ale także czas, jaki zajmuje nam dotarcie do nich. Następnie najlepiej wymienić wszelkie mocne strony produktów i usług, zwłaszcza korzyści płynące dla kupującego nasz produkt / usługę. W folderze reklamowym warto zamieścić także wszelkie dane statystyczne, wyniki ankiet itp., najlepiej w formie tabel, wykresów i infografik. Takie informacje wpływają na wiarygodność i budzą zaufanie, np. jeśli umieszczamy informacje o tym, ile osób skorzystało z danego produktu. Można także dołączyć opinie zadowolonych konsumentów, to nimi najczęściej kierujemy się, porównując takie same lub podobne towary czy usługi.
Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Najważniejsze są emocje! Powinniśmy napisać nasz folder reklamowy tak, by opisywany produkt wpłynął na wyobraźnię potencjalnego klienta. Wywołanie pozytywnych emocji, zwiększy szanse na zapamiętanie treści. Tekst zawarty w broszurze powinien zaskakiwać, obiecywać, okazywać zrozumienie, wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, którzy nie chcą wydawać pieniędzy, nie mają czasu, ale muszą odnieść wrażenie, że są w 100 procentach pewni, że właśnie ten konkretny produkt lub usługa jest tym, czego w danej chwili najbardziej potrzebują. Równie ważne jest to, by folder reklamowy był spójny z całą identyfikacją wizualną firmy.To wpływa na rozpoznawalność marki, a także na zaufanie klientów Zaprojektowane przez nas broszury i foldery reklamowe są bardzo dobrze przygotowane zarówno pod względem estetycznym jak i merytorycznym. Stworzymy je w oparciu o Twoje oczekiwania oraz preferencje.